noodzaak tot loonmatiging

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Sep 2 08:22:56 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat het geen volwaardige baan is okay dat zie ik ook liever. De SP was nu fel
gekant tegen het afaschaffen van de I/D. Dat het reguliere banen zouden moeten
worden okay, maar dan wel in een bepaalde overgangsregeling en niet op de wijze
waarop nu meteen afgebroken word.

Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/