minderhedenbeleid

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Oct 29 07:44:03 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Joost,

Uit welke achtergrond wil je mensen toch steeds maar bemoederen,
betuttelen? Het is toch een standaard kenmerk van alle immigranten dat ze
een achterstand hebben op diverse terreinen, zelfs de hoog opgeleiden. Is
het niet belachelijk om mensen te willen vastpinnen op bepaalde kenmerken?
Noemen we dat niet gewoon elitisme? Want jij bent de vastpinner...

Henk Vreekamp, Utrecht