10.000 euro weddenschap:CORRECTIE

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Oct 14 17:49:32 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als jullie beiden nu deze discussie niet meteen ophouden verzoek ik tot 10.000
euro schadevergoeding in verband met SPAM. Ik vind dat Hein zich nog het beste
gedraag, maar Hein laat je niet meer verleiden door Muijs. Het is de moeite
niet meer waard. Dus ophouden Muijs. Deze vorm van virusbesmetting van mijn
computer is niet nodig.

Groeten Kees van loon

 http://www.wanadoo.nl/