10.000 euro weddenschap

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Oct 14 17:46:13 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:37 14/10/2003 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Ik heb u een onderzoek en een weddenschap voorgesteld.
>U heeft de weddenschap afgewezen;

Genoeg gezwetst, zou ik zeggen. Walk your talk. Over rechtsvragen kan uiteindelijk een rechter oordelen. Zulke vragen lenen zich niet voor weddenschappen. Controleerbare feiten wel. Iets is waar of onwaar. Punt uit.
Dus geen geleuter meer, u bewijst de feiten waarvan u me beschuldigt, tegen de beloning die ik uitloof, of ....you hold your tongue forever.