Friso en Mabel, cri de coeur

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 10 21:30:40 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ik begrijp dat Balkenende zijn verantwoordelijkheid neemt (*de buges moen
hun vrantwrdlijkhd nemn*) en vooral Wim Kok en minister *zware Van
Nelle*Remkes van de gehele gang van zaken de schuld wil geven. Mij bekruipt
het gevoel, dat hij te snel is geweest met het intrekken van de
toestemmingswet, afgezien dan van het monarchale anachronisme in onze
constitutie.

Groet,

Tjerk