AIVD schandelijk gewanpresteerd???

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Fri Oct 10 21:00:18 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er wordt hier geroepen dat de AIVD schandelijk heeft gewanpresteerd.
Hoe weten we dat?
Misschien hebben ze wel alles gerapporteerd, maar hebben premier en
staatshoofd besloten niet alles aan de grote klok te hangen.
We weten allemaal hoe het staatshoofd haar zin graag doordrijft, en we
weten allemaal dat wat die twee bespreken niet in de openbaarheid komt. Dat
hoorde ik de premier vandaag nog zeggen.
Er wordt gezegd dat Friso en Mabel niet de hele waarheid aan het
staatshoofd hebben gemeld.
Hoe weten we dat?
Is het staatshoofd daarover ondervraagd?
Ik beweer niet dat het zo is gegaan, maar er worden wel erg gemakkelijk
allerlei dingen geroepen.

Glenn Mellonius
Haarlem