No subject

IM2 j.hoek20 at CHELLO.NL
Tue Oct 7 14:58:37 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Juist, Het Derde Rijk begon ook als een Democratie, volgens alle
standaarden.....

Hoe wilde je dat na 1945 nog noemen,

Dus na 3 dagen bomen over de inhoud van een woord, en hoe het uitgelegd,
kunnen we het er volgens mij wel over eens zijn, dat taal de subjecitviteit
die het inhoud, nòòit kan ontlopen, of het moet feiten beschrijven....

Ik heb een alle dieren op een kinderboederij vrijgelaten toen ik 8 was, ik
hoop niet dat deze terreuractie tegen de staat  me nog lang zal
achtervolgen, maar met de nieuwe wetgeving in opkomst, zal dat nog wel
opgebracht, worden, dus 8-jarige terroristen in Nederland, wees
gewaarschuwd....

K-PAX