Terrorist

ro-esp ro-esp at DDS.NL
Tue Oct 7 14:48:11 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je Tue, 7 Oct 2003 08:10:19 +0200, Fritz van Rikxoort sendis:

> Zie je eigen voorbeelden van terrorisme ipv terreur en van wat geen van
> beiden is.

Die zijn om te proberen tot een werkbare definitie/omschrijving van
"terrorisme" te komen

> Je veronderstelt weer veel.

door ervaring met infiltratie in vredes en kraakbeweging een beetje
cynisch geworden, dat kan best.

> Politie en justitie hebben jaren veel menskracht op gewelddadige
> dierenactivisten gezet maar niets kunnen bereiken,

dat "kunnen" geloof ik dus niet zo

> Lees dedefinitie van terreur: voortdurende bedreiging...

toch kan ik me best voorstellen dat mensen terreur plegen "voor de lol".
Of hebben die ettertjes in die treinen in noordholland een politiek doel
?

> Als alle dierenactivisten en anderen zich aan wetten en democratische
> methoden inclusief demonstraties houden is er pas echt niets aan de hand.

okee

> Bovendien krijgen nu de gewelddaden en voortdurende bedreiging van
> dierenfokkers alle aandacht, ipv de dieren, en gaat stees meer sympathie
> naar de dierenfokkers als slachtoffers van de gewelddaden en voortdurende
> dreiging, ik vind dat jammer.

Ik ook. Net zoals ik het jammer vindt dat aktivisten tegen dierproeven
gaan kloten bij een tennistoernooi, omdat dat gesponsord wordt door een
bank waar een proefdiercentrum een rekening bij heeft, brr..

andere mail:

> zie ook opmeringen van Auke, een half uur..

Ik neem aan dat je bekend bent met het verschijnsel popmail ? Goede
bijdragen van Auke trouwens, sinds ik erbij ben althans

                                   groetjes, Ronaldo

-- http://www.esperanto.net
-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/