Terrorist

IM2 j.hoek20 at CHELLO.NL
Tue Oct 7 15:26:29 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er zijn maar 2 soorten terroristen in de wereld, en dat zijn de
"oppressors", en zij die zich tegen deze "oppressie" verzetten op een
manier,, die de handhavende wetgeving verbiedt.

 Dus sta je in Israel, dan is de Palestijn de terrorist, sta je in Palistia,
dan is Israel de terrorist, nl. staatsterrorisme..... In Israel zelf wordt
dat staatsterrorisme gezien als legitmieme staatsverdediging, in Palestina
wordt de terrorist gezien als vrijheidsstrijder.....

Daarnaast bestaat de "zwijgende meerderheid" niet direct betrokken, te
labelen wat ze allemaal wel en niet terroristisch vinden, afhankelijk wiens
standpunt ze willen inzien, op elk gegeven tijdstip gedurende het
conflict...

HOe je ze ook noemt of keert, het gaat om het depolariseren van het
conflict, of je het nu terrorisme, of staatsenforcement noemt.

En sorry hoor, ik heb eens een docu gezien over die nertsfokkers... Ten
eerste hebben ze een gigantisch mestoverschot, en de hokjes zijn een
legbatterij niet waardig...

Zou de regering ook niet eens kunnen zeggen, we kijken eens hoe we de
foksituatie kunnen verbeteren, net zoals bij de kistkalveren en de rest van
bio-industrie... zelfs de legkippen hebben meer ruimte gekregen, waarom zou
dat niet voor de nertsen kunnen.

Omdat ze neg. in het nieuws kwamen, de staat buigt niet voor "terroristen",
die het equivalent flikken van Bill Gates een stronttaart in zijn gezicht
gooien????

Ik maak me echt meer zorgen over geplande aanslagen op officieren van
justitie, maar die mensen blijven ze criminelen noemen, terwijl hier volgens
mij de grens van criminaliteit is overschreden, en de terreurbenaming mèèr
van toepassing, dan op een paar dierenactivisten, die in principe allemaal
in het zelfde wereldje rondhangen, zou je ze echt willen pakken.....

Na RaRa, wat ook stopte, toen het doel bereikt was, is het toch meer de
Bende van Nijvel, en bovengenoemde criminelen, die mij de rillingen over de
rug doen lopen....

Stel dat hier daadwerkelijk een officier van justitie wordt vermoord om het
onderzoek dat hij houdt, a la Pim Fortuin, dàt zou de rechtstaat pas ècht in
gevaar brengen..... en het hek is dan ook van de dam.... criminelen hebben
geen idealistische acties, alleen geld/eigenbelang, en zullen ook niet
ophouden, zoals RARA, als het doel bereikt is, want de staat is voor hun de
vijand.....

Dierenactivisten, daarentegen, zijn niet op persoonlijk gewin uit, en
stoppen als hun doel gehaald is..... Als ik vandaag echter vrijkom, omdat ik
als crimineel een officier van justitie afschiet, dan doe ik het volgende
ook weer, ongeacht regering die zit, hoe ze politiek gekleurd zijn, want een
crimineel geeft niks om publieke opinie, daar waar activisten juist de media
zoeken om hun punt duidelijk te maken....  Aan de IRT-affaire hebbenwe
allemaal kunnen zien, hoe gevaarlijk en staatsondermijnend de criminaliteit
kan werken....

Dus àls de staat toch terroristen gaat benoemen, dan wil ik dat de
bovengenoemde criminelen bòvenaan deze lijst komen te staan,  want zoals al
eerder is genoemd, de staat der nederlanden kan prima verder zonder
bontindustrie, maar zonder officieren van justitie(het paul
rosemuller-effect), zijn dierenactivisten een welkome afwisseling....

K-PAX