Balkenende verkwanselt Nederlands belang

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Sat Oct 4 21:54:47 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sterker nog, komen hier kamervragen over, en beter nog wanneer. Persoonlijk,
als Atheist die in Alles Gelooft, vindt ik het een schande, vooral omdat
onze èigen staat de kerk en staat heeft gescheiden, toch een basisprincipe
van onze staat.

Verder is het zo, dat geloof al ouder is dan taal, en het woord, of het nu
joods, Mesepotamisch of Christelijk is, De Mens geloofde al, eer het woordt
ooit bestond, dus

Who the Fuck is God, en who gives a fuck if he exist, if he was a jew a
christian or a aboriginal.

Dus het Engels wint het toch.... Balken-ende   Jack-ass. Go figure.

K-PAX