Neuklust (Was:Re: Nepotisme in Opmeer)

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Sat Oct 4 15:59:01 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een ding wat subjectief blijft in je staande huis, Hein, nl. wat is
aanstootgevend...

Er zijn mensen gearresteerd omdat ze bloot in hun eigen woning stonden, voor
het raam, omdat de buren vonden dat het aanstootgevend was. Je mag top-less
liggen in het Twiske,  het strand of het Ijsselmeer, maar zodra je het in
het Vondelpark doet, ben je aanstootgevend...

Waar zijn de Echte Dolle Mina's van deze tijd, ipv. van geen bh meer, met
blote borsten over straat. Is dat meer aanstootgevend dan dezelfde vrouw die
met een "wet-t-shirt" op straat loopt.

Als de vrouw zelf er geen last van heeft, waarom zou dat aanstootgevend
zijn... ik mag als man ook zonder shirt aan lopen... Als ik mij volledig in
doorzichtig plasic kleed, is dat dan een mode-statement, of aanstootgevend,
en is de aanstootgevendheid net erg als er als punk bij zou lopen, of me 3
maanden niet zou wassen, of stront in mijn haar zou smeren.

Dus de "duidelijkheid" van de Dikke van Dale die jij kiest, is je eigen
subjectieve uitleg, de rest staat open voor juris-predentie.

Ongeveer hetzelfde gekibbel wat ik hier tegenkom van de regelneefjes die
denken te kunnen bepalen, hoe de wereld vaststaat, terwijl de essentie van
de wereld beweging is.

Dus nu denk je misschien gelijk te hebben, maar bij de nieuwe druk van de
van Dale, of nieuwe juris-predentie, is jouw gelijk een achterhaalde
mening....

Mazzel, of misschien wel chaos-theorie beheerst!?!

K-PAX