Dittrich terrorist?

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Sat Oct 4 15:48:44 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Martin,

Ik heb mijn volle naam en adres al eens opgegeven, en een idee moet niet
geweerd worden op een naam, als het een goede inhoud heeft, is mijn mening.
 Als je alle mail leest, zie je ook dat sommige mensen dat ook opgevallen
is, en mij met mijn  gegeven naam aanspreken.

Maar zoals je in mijn response-mail op Henk ter Linges mail kan lezen, heb
ik een reden voor mijn pseudoniem, en ik zie niet in, waarom ro-esp, of
Lenny Bruce niet hetzelfde gezeik van jullie krijgen, zijn duidelijk ook
pseudoniemen voor een bevolkingsregisternaam.

Dus het zal wel iets meer zijn dan alleen de naam....

Daarnaast is het schijnheilig, om  een idee, dat toch meerwaarde heeft, te
behandelen met "radiostilte" niks positiefs of negatiefs, maar wel zeiken
over een naam. Inhoudelijk het discussieniveau van een Privè-kolom...

Ik accepteer elk idee, waar ik de inhoudelijke waarde als positieve
meerwaarde erken, al komt het idee van Idi Amin zelve. En ik zou het dan ook
toeschrijven aan idi, als ik het zelf zou uitvoeren. En ik breek niet in in
discussies, ik doe gewoon mee, op mijn eigen niveau.

 Dat vindt ik ook het probleem met politieke partijen, ze keuren heel vaak
goede ideeen af, omdat ze de illusie hebben dat ze een bepaald beeld moeten
uitdragen, wat eigenlijk een perpertuering van een stereo-type is.
 Toen Bolkestein 8 jaar geleden voorstelde om een basisverzekering in te
voeren voor iedereen, stond heel links nederland op zijn achterste poten, en
nu zijn diezelde lui bezig, om zijn ideeen alsnog uit te voeren.

Dus als ik iets onder de naam K-PAX mail, wat  niet bevalt, nemen velen de
moeite om mij te vertellen hoe ik mij zou moeten gedragen, maar heb ik,
volgens mij, wel wat bij te dragen, dan nemen al diezelfde mensen alle
moeite om nìet te reageren(uitzonderingen daargelaten).

De term schijnheiligheid ligt mij dan al gauw op de lippen. Daarnaast heb ik
al vele dingen onder eigen naam gemaild, goede ideeen, die navolging kregen
ook,(zo kreeg ik de Escape 3 weken eerder open na drugsinval, en is het door
mij voorgestelde deurbeleid, nu al door de Escape, en 4 andere horecazaken
gevolgd, maar èn van Cohen, en van de Escape + amsterdamse gemeenteraad
kreeg ik dezelfde "radio-stilte" terug als dat ik hier onder de naam K-PAX
krijg bij een volgens mij goed idee.)

Dus de illusie dat mensen je wèl accrediteren onder eigen naam, is iets waar
jij zelfs graag aan vast houdt, maar wat in mijn ervaringswereld al een
dooddoener is.
 Het is nl. zo dat de mens in wezen egoistisch is, en pas bij een bepaalde
bereikte level altruistisch is.... en in de politiek kom je zoiets zelden
tegen.

En echt, de politiek is een egoistisch wereldje, is mijn ervaring, en
altruisme bestaat daar alleen maar als "cover", om de eigen positie nog wat
te verstevigen, is mijn ervaring tot nu toe.

Dus okè, ik geef toe dat ik al verder ben qua geestelijke ontwikkeling, om
waarde te hechten aan dingen, die eigenlijk een bar-code zijn, zoals je
gegeven naam, en meer naar geestelijke vrijheid verlang, dan geconditioneerd
te worden op maatschappelijke niveua's en platgetreden molensteenpaden die
velen als 'normaal" accepteren.... Daarom bestaat de wereld voor mij alleen
hoe ik hem zelf zie, en hoe een ander hem ziet, is zijn eigen
belevingswereld.

Iedereen doet wat hij doet voor een pèrsoonlijke reden, en dan kan je wel
gaan schelden, en zeggen "rot op naar het Leger des Heils", maar ondanks
dat, verzoek ik ook niemand om te vertrekken of niet, omdat zijn tekst mij
niet aanstaat.

Je bent altijd vrij om mijn mails bij "ongewenste mail" te plaatsen, of
helemaal niet te lezen, maar sommige mensen kunnen hun "beschaving" niet
volwassen waarmaken, en denken een of ander bezitrecht op deze site te
hebben, wat de reden is dat ik zou moeten "oprotten".... Klinkt mij
persoonlijk een beetje naar terrioriaal paaltjespisserij.

Dus groeten van K-PAX, omdat het daar gewoon veel beter is dan wat ik hier
in de maatschappij tegenkom.