Dittrich terrorist?

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sat Oct 4 15:14:20 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Oct 04, 2003 at 01:21:49PM +0200, blood simple wrote:

  Hallo Joost,

  > vrij medium, en niemand gaat mij vertellen, dat het niet zo is...

  Inderdaad, een vrij medium. Maar dan mogen wij toch ook melden dat
  er in jou bijdrages facetten zitten die ons niet bevallen?

  > Als ik hoor dat ik naar Het Leger des Heils????? moet vertrekken, omdat ik
  > niet aan de "ongeschreven wetten?????" van "Het internetprotocol" voldoe,

  Het verband met 'Het Leger des Heils' ontging mij ook, over
  ongeschreven wetten of TCP/IP heb ik in deze niks gelezen. Het ging
  over een pietsie fatsoen, geloof ik.

  > dan ruik ik inderdaad al "kouwe kak", eer kouwe kak het zelf ruikt...
  > Eigenlijk bedoel ik het 9-5/huisje/boompje/beestje-mentaliteit, maar ik ben

  Ik heb een huisje en een beestje en werk van 9-5. Is daar wat mis mee?

  > Net zo als jij, Henk, waar haal jij de wijsheid vandaan, om te bepalen wat
  > meer of minder relevant is, denk jij dat je het alleenrecht op relevantie
  > heb.

  Naar mijn bescheiden mening is de relevantie van een punt in een
  argumentatie iets minder subjectief dan een mening.

  >  Komt dat nu voort aan het toekennen van een bepaalde waarde die je jezelf
  > aanmeet, een titel, positie, achtergrond etc.????

  Ik heb titel noch positie. Is dat relevant?

  >  Ik bedoel, als jij in een volkswijk van minimumlijders gaat vertellen, dat
  > het relevant is om de aftrek van de hypotheek voor een tweede huis intact te
  > houden, dan wordt je zowat gelycht...Ga jij daar echter vertellen, dat een
  > gemeente met collectieve verzekeringen voor zijn clienten wettelijk
  > verplicht moet worden, om bij prijsverhogingen het goedkoopste alternatief
  > voor het zelfde pakket moet gaan zoeken, dan krijg je de handen op elkaar,
  > omdat je het dan over hun geld hebt.... Dus wat is dan relevant!?!

  Geen idee, Joost, je hebt wellicht en prachtig idee over collectieve
  verzekeringen maar het lijkt me dat dat niet zo relevant is in deze
  discussie. Of vergalopeer ik me daar weer in mijn megalomane
  grootheidswaan? :-)

  > Wil je begrijpen wat of waar K-PAX voor staat, dan moet je de film eens
  > huren, echt de moeite waard, geeft je misschien een inzicht dat je nog niet
  > hebt gehad of begrepen.

  Ik kijk zelden films, een mens kan niet alles bijhouden.  Ik heb dus ook
  geen abonnement bij een video-verhuurder, dus helaas.
  Is 'blood simple' ook een film?

  > Dus wil je iemand begrijpen, dan commuciceer je, zoek je ruzie, dan scheld
  > je....

  Zo is dat. Ik heb niet gescholden, meen ik. Kan jij dat ook zeggen?

  Maar ik houd erover op. Prettige weekend verder.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |