netiquette (was Re: Dittrich terrorist?)

ro-esp ro-esp at DDS.NL
Sat Oct 4 13:30:36 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je Sat, 04 Oct 2003 00:17:29 +0200, Tjerk Jouwstra sendis:

> PAK-BLOOD

> Zou je het heel ernstig vinden, als je in het vervolg gewoon met eigen naam
> en adres meedoet op onze site.

dat moet iedereen helemaal zelf weten.

Wat ik wel op prijs zou stellen is als iedereen op tijd de subject
verandert, niet teveel citaat meestuurt, en niet op de man speelt zoals

 Je hebt kennelijk tijd te over om ellenlange
> berichten te schrijven, je vindt het kennelijk leuk om daarbij mensen te
> vernederen, en bent verder ook geen lid van D66, zodat ik ook niet voor je
> of tegenje kan stemmen. Dus of, doe mee em wees welkom, of rot op en ga
> elders (Leger des Heils?) je heil zoeken.

Oja, en als je iets niet de moeite van het discussieren waard vind, moet
je er gewoon niet op reageren (of iig niet onlist)

                                            groetjes, Ronaldo

-- http://www.esperanto.net
-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/