Dittrich terrorist?

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Sat Oct 4 14:07:49 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<knip>
> Dus, kort samenvattend,
>
> Ik gebruik een pseudoniem, voor redenen, die jouw pet te boven gaan, dus
> vervalt het laagje vernisbeschaving waar achter jij je verschuilt, en is
het
> gelijk, rot op, en "ga naar het Leger des Heils"????? Wat heb ik bij het
> Leger des Heils te zoeken???? Moet je me toch nog eens duidelijk maken.
>
> Dus, in de woorden van 1 van Tjerks blijkbaar grote voorbeelden....
>
> Seek Heil/////////
>
> K-PAX.
<knip>

Verder afgezien van je standpunten is het gewoon niet buitengewoon beleefd
om in een discussie in te breken en je niet voor te stellen. Argumenten om
in een forum als dit je anonimiteit te willen bewaren gaan mij inderdaad
boven mijn pet. Ik zou ze zo een, twee, drie niet kunnen verzinnen. Wanneer
je zinvolle bijdragen hebt, zul je er geen bezwaar tegen hebben dat ze aan
je kunnen worden toegeschreven.

De mogelijkheid bestaat dat je ook bijdragen van andere aard zou willen
leveren. Het internet is vol van dergelijke fora, waar men ongegeneerd, want
anoniem, van zich af kan zeiken. Dit is niet zo'n forum. Wanneer hier iemand
al dan niet scherpe kritiek heeft, is men altijd bereid zich ten minste aan
de anderen voor te stellen. Dat mag 'vernisbeschaving' zijn, zonder dat zou
dit forum afzakken tot het volslagen beschavingsloze peil dat andere fora
kenmerkt. Misschien dat je dat prefereert, zoals je laatste opmerking aan
geeft.
Wanneer je echter wilt dat anderen op je bijdragen reageren ( in plaats van
'radiostilte') zou het wellicht de aanbeveling verdienen om tenminste dat
'vernisje' van beschaving toe te passen.

Jouw keuze, uiteraard.

Martin Lentink
Putten