Dittrich terrorist?

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sat Oct 4 12:21:21 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Oct 04, 2003 at 11:29:48AM +0200, Joost van der Hoek wrote:

  Hallo Joost,

  > Ik kom juist op deze site kijken, na aanraden van een d66-parlementslid,

  Prachtig, dat zal Bert geweest zijn :-)

  > Pas als het over neuken gaat, of over een naam(what's in a name, anyway.)

  Volgens mij ging het niet over neuken, al meent Hein van wel, maar
  over de geloofwaardigheid van de aanstaande van een mogelijke
  troonopvolger.

  > Maar Tjerk, jij bent waarschijnlijk van zo'n "elite", dat 'jouw' partij,

  Je hebt een beetje een elite obsessie ('koude kak'), is het niet?
  Er is nog een wereld aan schakeringen tussen wat moeite hebben rellerige
  mails, die bol staan van minder relevante terzijdes, en kaviaar happen
  in bloemendaal, hoor.

  > Ik gebruik een pseudoniem, voor redenen, die jouw pet te boven gaan, dus

  Die gaan ons allemaal boven de pet, je hebt ze immers nooit genoemd
  hier? Een pseudoniem is tot daar aantoe (al heb ik nooit veel van die
  internet-pseudoniemen-hype begrepen) maar het zit bij jou vooral in
  de combinatie van je schotschriften en je schofferingen.

  > Dus, in de woorden van 1 van Tjerks blijkbaar grote voorbeelden....
  >
  > Seek Heil/////////

  tss.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |