Dittrich terrorist?

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Sat Oct 4 11:41:22 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kan iemand mij uitleggen hoe een paar honderd vrijgelaten nertsen de
maatschappij ontwrichten?

Rijdt het openbaar vervoer niet meer, is er geen stroom meer, wilde
stakingen, regering stapt op, is dat zo'n beetje het ontwrichten van de
staat wat de nertsenbevrijders bewerkstelligen als ze hun actie houden....
of is het meer in de richting van ; boswachter vindt 3 weken later zoveel
dode nertsen, omdat ze toch niet in het wild kunnen overleven.

Terrosime lijkt me een politieke overstatement, om de krantekoppen weer te
halen.

K-PAX