Dittrich terrorist?

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Sat Oct 4 11:29:48 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Je noemt je een democraat, maar je praat als een dictator.

Ik dacht dat jullie een democratische partij zijn, maar ik hoor nu al, dat
als je je niet aanpast aan de burgermoraliteit die jij pretendeert, je ook
niet welkom bent.

Ik kom juist op deze site kijken, na aanraden van een d66-parlementslid,
omdat ik ook goede ideeen inlever, alleen niet bij een stel  kibbelwijven,
als het segment waar jij graag bij wil horen, want ik "heb niet de juiste
"stamboom', (Leger des Heils????? wat heeft dat er mee te maken????)

Want als ik wel iets zinnigs mail, zoals het regelen van collectieve
gemeenteverzekeringen, mèt in ieder geval inspraak van de clientenraad, dan
hoor ik helemaal niks van jullie, niks positiefs, niks negatiefs, complete
radiostilte....

Pas als het over neuken gaat, of over een naam(what's in a name, anyway.)
Dan komen alle  d66 "oude wijven" die de geraniums voor internet hebben
verruild d66-ers direct uit de veren, om hun "politieke mening" (ahum) te
spuien.

Dat je niet voor of tegen mij kan stemmen, is, in mijn ogen, alleen maar
positief, ben ik ook niet betrokken in jullie "Gooise matrassen- netwerk",
dus ben neutraal qua partijpolitek.... en heb je er wel eens rekening mee
gehouden, dat ik misschien wel op een van jullie wil stemmen...

Maar Tjerk, jij bent waarschijnlijk van zo'n "elite", dat 'jouw' partij,
waar jij denkt voor te spreken, vindt dat je geen enkele stem nodig heb, van
mensen die je persoonlijk niet eens kent, alleen maar omdat gestructureerd
bent in je eigen uniformiteit.
Je onacceptatie van dat wat anders is dan jij kent, siert je asociale
karakter.

Omdat ik een pseudoniem gebruik, om eigen redenen, ben ik niet welkom(... is
"Lenny Bruce" soms geen pseudoniem, of heb je gewoon nooit van stand-up
comidians gehoord???)

En ja, ik denk dat het discussie-niveau bij het Leger des Heils  inderdaad
hoger is, daar hebben ze het nooit over onderlinge "Neuk-Partijen" wat d66
dus duidelijk wel i of jullie neuken elkaar, of jullie neuken jezelf, door
geinteresseerde stemmers te weren, omdat die nog nooit het bed hebben
gedeeld met de "insiders".

Dus Tjerk, je punt is duidelijk, of ik schrijf ook mee als een brave pooier,
met naam en adres, zodat je later op kan zoeken met wie ik naar bed ben
geweest, interressant voor een politieke inhoudelijke discussie, of ik "rot
op".

Dus, kort samenvattend,

Ik gebruik een pseudoniem, voor redenen, die jouw pet te boven gaan, dus
vervalt het laagje vernisbeschaving waar achter jij je verschuilt, en is het
gelijk, rot op, en "ga naar het Leger des Heils"????? Wat heb ik bij het
Leger des Heils te zoeken???? Moet je me toch nog eens duidelijk maken.

Dus, in de woorden van 1 van Tjerks blijkbaar grote voorbeelden....

Seek Heil/////////

K-PAX.