Neuklust (Mabel Wisselende contacten Smith)

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Oct 4 00:40:33 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Je zou toch moeten weten, dat het liefdesnest van onze minister van EZ (die
mij steeds beter bevalt: benoem het beestje bij de naam, en praat niet over
de kat zijn snorharen, als je het hebt over de kat zijn kut) in Davos bij
menig een in trek was, en wellicht is. De essentie ligt toch vooral in de
macht, of vertegenwoordigende waarde, die het koningshuis heeft. En ik vind,
dat ze dat hoe dan ook niet hebben. En het feit, dat een studente op een
zeilboot heeft gebivakkeerd met een ultramacho, en vervolgens met een
Saccherby, die toendertijd de held van iedereen was, maar pas enige jaren
later toch ook een schurk bleek, doet daar volgens mij niet aan af.

Groet,

Tjerk