Ba-Ma-Toga

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Oct 4 00:25:20 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ik heb inmiddels Boris, Ursi en de uiteindelijke woordvoerder Louswies ook
geinformeerd, maar ik heb te maken met hetzij tweedekans onderwijsvolgers,
hetzij hardwerkende MBO-ers, die intern promotie kunnen maken en een HBO
diploma nodig hebben, maar ieder jaar weer willen sommigen van hen na het
HBO doorstuderen aan de *Uni*, bijvoorbeeld recht, en met de creatie van
bachelor in business administration of bachelor in science creeer je weer
een een tweedeling ter bescherming van de *uni* en de academiche
beroepsgroepen ten koste van hardwerkenden, die er niet meteen ingerold
zijn. Ik vind dat niet kloppen en hoogst onwenselijk!

Groet,

Tjerk