Neuklust (Mabel Wisselende contacten Smith)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sat Oct 4 00:06:58 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Oct 03, 2003 at 11:09:08PM +0200, Tjerk Jouwstra wrote:
  > dromen van een prins op het witte paard, of wordt er ook actie ondernomen?
  > Iedere gezonde Hollander kiest voor het laatste, sterker nog, de zeilsport
  > is er groot meegeworden (Ernst zal wellicht commentaar geven over hoe het
  > met het roeien is gegaan). Maar ja, wellicht wordt ze koningin, en ik ben
  > heel benieuwd, hoe deze discussie gaat lopen, in den lande, en hier op de
  > lijst.

  Koningin wordt ze nooit, dat is me al wel zonneklaar, ookal moet ik
  bekennen pas vandaag gekeken te hebben wie ze is en waar het over gaat
  (Krant, Nova). Peter 'waarom-eigenlijk-die-R' de Vries gisteren dus
  gemist. Er lijkt me hier zoveel stront aan de knikker dat er ueberhaupt
  geen toestemmingswet wordt ingediend. Er is hier kennelijk een dame
  met een neus voor foute/rijke types die wat al te makkelijk informatie
  achterhoudt.

  > Mag Willem Alexander ongestraft Leiden
  > platneuken en vervolgens onze trotse koning worden die toevallig tegen
  > Argentijns nepblond opliep, en Mabel niet? Of klopt deze vergelijking niet?

  Ik denk het niet, nee. Mabels reputatie is verpulverd (sneu voor haar,
  maar wellicht het risico van het achter glamour en gevierde kerels aan
  lopen (prins, verduisteraar of maffiakoning) Bij Maxima was er sprake
  van een vader met een smet, een men trouwt niet met een schoonvader.
  Dus waar ik nogal moeite had met het 'Nee' van D66-Van Walsum indertijd
  mag ik toch hopen dat indien er toch een toestemmingwet wordt ingediend
  onze fractie unaniem tegen stemt.

  Hoe dan ook:
  Leve de republiek!

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |