Irak-motie

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Nov 26 13:52:46 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Nov 26, 2003 at 12:38:15PM +0100, John Wijsmuller wrote:

> Uit een aantal verschillende moties moest ter plaatse een betere Irak-motie
> in elkaar geknutseld worden, niet zo handig en ook niet erg zorgvuldig. Ik
> ben benieuwd wat Hein hiervan denkt.

Waarom moest dat eigenlijk? Ik had waarschijnlijk voor de motie
van het platform internationale zaken gestemd. Nu raakte de uiteindelijke
motie besmet met de door mij niet gedeelde visie van Hein en heb ik
van deelname aan de stemming afgezien. (ik vond dat er teveel zinnige
dingen in stonden om alleen hierom tegen te stemmen).
Waarom moet er geprobeerd worden zoveel mogelijk standpunten in 1 motie
te stoppen?

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |