persbericht Irak

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Nov 17 13:59:06 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, Nov 17, 2003 at 12:08:54PM +0100, Hein van Meeteren wrote:

> Ik begin me werkelijk een beetje kwaad te maken.

Denk om je hart, jongen :-)

> Vanmorgen had ik geen tijd dit citaat te checken. Nu wel even, en wat lees ik:
>
> Hein, dus ik, op dat forum:

> Daar is geen woord Spaans aan. Het is eenvoudigweg een pleidooi om de VN
> de peacekeeping te laten overnemen.

Inderdaad, geen woord Spaans aan. Ook in dit fragment geef je als jouw
oplossing 'de VS blazen de aftocht' hetgeen niet strookt met je
uitspraak 'Heb ik nooit beweerd'. Dat je voor de VN wel een rol met
een peace-keeping force ziet doet daar niks aan af. (zo'n rol zonder
VS of NATO component zal overigens nog knap lastig zijn, vrees ik, de
VN heeft zelf immers niet zo'n al te groot leger).
Daarnaast kom je nu met de tekst van je motie, maar in mijn perceptie
is dit draadje een discussie n.a.v. Berts persbericht dus er was voor
ons geen enkele aanleiding jouw 'Heb ik nooit beweerd' te lezen als
'Heb ik nooit in mijn motie beweerd'.

> Deze op de man spelerij met gemanipuleerde citaten hoort niet thuis in
> een democratische partij.

Right, overigens begon jij met mierennieuken. Zullen we er maar over
ophouden?

Tot zaterdag wellicht,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |