persbericht Irak

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Nov 17 02:28:32 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Nov 14, 2003 at 08:28:53PM +0100, Henk van Lingen wrote:

> Als je het hoopt, dan wens je het toch? En ik schreef toch niet dat
> jij je wens had uitgesproken? Als we gaan mierenneuken...

Nog effe, for the record:

Ik zit eens wat op dat webforum op de partij rond te klikken en wat
lees ik in de tirades van onze Hein in de draad '...naief inzake Irak...':

"de VS moeten oprotten"
"Nederlandse troepen dienen dan ook onmiddellijk uit Irak te verdwijnen"
(beiden 29-10).

Die dingen die ik je in je wensen legde heb je dus weldegelijk beweerd.

Overigens sowieso een aardige draad om de gedachte-wereld van Hein
te leren kennen. Zo blijkt Hein een gepassioneerd aanhanger van de
'ja maar daar dan' argumentatie, bang als hij is voor 'willekeur' en
doet hij morele argumenten inzake de mensenrechten af met een postmodern
verhaaltje over de normen van Bin Laden.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |