persbericht Irak

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Nov 14 20:28:53 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Nov 14, 2003 at 06:12:15PM +0100, Hein van Meeteren wrote:

> Ze heeft vandaag gelijk gekregen van de rechter. En de vergelijking
> slaat als een tang op een varken.

O, stond ze voor de rechter? Hebben we het wel over hetzelfde?
Zij heeft in het verleden begrip uitgesproken voor de zelfmoord
aanslagen op willekeurige burgers. Ik vind dat een brug te ver, en
analoog aan het aandragen van alibi's voor opblaasacties van
saddam of al-qaida getrouwen nu in Irak. Of je dat nu met me eens bent
of niet (zoals Fluks), de analogie lijkt me niet zo moeilijk.

> Heb ik nooit beweerd, ik hoop er wel op. Leg me geen dingen in de mond
> die ik niet gezegd heb.

Als je het hoopt, dan wens je het toch? En ik schreef toch niet dat
jij je wens had uitgesproken? Als we gaan mierenneuken...

> Nederland dient op te houden deze unjust war te steunen. Onze mannen en
> vrouwen worden meegesleept in een moeras. een tweede Srebrenica dient
> zich aan. En dan achteraf huilen. Neen Henk.

Hier sluit ik die mishandelde varkens in nood toch niet uit. In Srebrenica
was, om wat voor reden dan ook, sprake van het uitblijven van actie. Ik
zie een tang, want geen achter de rug plaatsgrijpende genocide.

> Helder zo?

Het kan nog beter, denk ik :-)

Groetjes,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |