Joop Wijn: eens of oneens?

John Wijsmuller j.wijsmuller at CONCEPTS.NL
Tue Nov 11 20:01:22 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bart,

Natuurlijk is de overgang naar een ander systeem heel lastig.
Alles hangt met alles samen, en de huidige prijzen hangen samen met het
systeem.

Ik denk dat onze regelingen zo idioot complex zijn, dat de benodigde
bureaucratie een aanzienlijk gedeelte van onze welvaart op eet.
Gooi die regelgekte weg en vervang het door een eenvoudig maar voldoende
vangnet.
Waarschijnlijk worden we daar op den duur allemaal beter van.
Ik blijf kort door de bocht gaan, maar anders zijn we voorlopig nog niet
klaar.

Even iets anders. Het aantal lijsters neemt nu duidelijk af. Er zijn er nu
nog maar 90.

Groeten,

John Wijsmuller