[Zwak van waarde]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Nov 10 10:13:28 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bert,

Dat je niet inziet dat het loonmatigingsakkoord een paradox vormt met het
D66-streven naar een kenniseconomie, wordt je natuurlijk niet vergeven.
Maar je kunt het leed enigszins verzachten door Balkje voortaan bij
ingeslikte lettergrepen aan de interruptiemicrofoon om her-uitspraak te vragen.

hv,u
------