Poststemming: no !

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Mon May 5 16:45:32 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Maar wat is er nu op tegen, dat een partij, die voorstander is van het
referendum, een uitstekend door een referendum te toetsen product (i.c. wel
of geen regeringsdeelname op basis van het uitonderhandeld program aan
VVD-CDA-D66) aan haar eigen leden voorlegt, juist in de vorm van een
referendum. En dan nog vervolgens het laatste woord geven aan het congres
(dus het is nog niet eens een echt correctief  referendum). Als zo'n partij
zelf al wegloopt voor zo'n middel, is het geen knip voor zijn neus waard.

Groet,

Tjerk