Poststemming: yes ! (was: Poststemming: no !)

Mon May 5 14:06:54 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark schreef:

> Zo 'natuurlijk' vind ik dat niet, een congres lijkt me veel beter.

Je hebt gelijk...
Ik bedoelde te zeggen dat ik dat natuurlijk vind.....

> Overigens (laat ik dit nog maar een keer zeggen): het referendum waarvoor
de
> afd. Groningen nu handtekeningen inzamelt gaat *niet* over de inhoud van
een
> eventueel akkoord, maar over de principiële vraag of regeren met CDA en
VVD
> überhaupt is toegestaan. Zo'n referendum is m.i. even zin- als kansloos.

Het gaat dus wel om de inhoud van het regeeraccoord. Het gaat om de vraag
of we moeten gaan regeren met het CDA en de VVD. En daar onderhandelen ze
nu over. Of zijn er geheime onderhandelingen bezig met andere partijen?
Indien we dat niet gaan doen uiteindelijk is de vraag niet aan de orde....