gestaalde kaders?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Mon May 5 14:02:44 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Joris,

Dan vind ik je lijstje nog mager en zet je in feite helemaal niet hoog in, want
die punten staan toch al in de brief van de informateurs.

Voor mij zijn er toch wel meer punhten, ik ga ze hier niet meer herhalen en ik
zet hoog in. Dus ik vond je eerder wensenlijstje veel beter en dat waren ook
niet al de punten.

Uiteraard hou je nog wel iets achter de hand.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/