gestaalde kaders?

Mon May 5 14:22:22 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Kees,

> Dan vind ik je lijstje nog mager en zet je in feite helemaal niet hoog
in, want
> die punten staan toch al in de brief van de informateurs.

Ik ging er vanuit dat ik 3 punten maar mocht invullen en natuurlijk wat ik
vooraf had gedaan.
Bovendien staan die punten niet in de brief. gekozen min president een
onderzoekje.... Maar al gezegd door CDAers dat dat er natuurlijk niet van
komt.
Dat cijfertesjisme wordt nog steeds aan gedaan... En legalisering softdrugs
zag ik niet staan... jij wel?

> Voor mij zijn er toch wel meer punhten, ik ga ze hier niet meer herhalen
en ik
> zet hoog in. Dus ik vond je eerder wensenlijstje veel beter en dat waren
ook
> niet al de punten.

Bang dat je ook gaat zwalken ? :-) BTW je MAG maar 3 he... Dat was de
vraag..... Dus je opmerking dat ik maar 3 punten had vind ik een beetje
raar...