Poststemming: yes ! (was: Poststemming: no !)

Mon May 5 09:59:11 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jezus, Marc,

Omdat niet wij als leden gekozen zijn maar Boris c.s.
Gekozenen vertegenwoordigen niet de partij maar de kiezers!!!!!!!!!!!
Zonderlast en ruggespraak.
Meningsvorming okee, maar een aantal leden beslist niet wat (een deel van)
het parlement moet besluiten in hun pogingen tot noodzakelijke
meerderheidsvorming te komen.
Dat zou tot besluiteloosheid leiden.

That's democracy, wat jullie verwarren is partijocratie, zoals Rusland en
China had.
Al hadden die dan en één-partijstelsel.
Maar jullie willen feitelijk als partijlid nu ook het hele land je wil
opleggen.
En dat het parlement niet de belangen van die kiezers behartigt maar van hun
volstrekt onbelangrijke en betekenisloze partijtjes.
Daar was D66 juist tegen opgericht!!!!!!!!!

En dat je zegt dat volksvertegenwoordigers zich moeten committeren aan een
willekeurigh greoepje leden vind ik wel heel eng, geintje zeker? Ben je nou
democraat of zomaar lid. Demo is volk, niet aantal Partij-leden.

Prima als je het niet eens bent of zou zijn met volksvertegenwoordigers
(gekandideerd op een lijst vanuit je eigen partij), maar hen je mening en
wil proberen op te leggen is gewoon onDEMOcratisch en eng!

Fritz