gekozen MP

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Mon May 5 09:30:37 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ten eerste is voor mij niet zo vrijblijvend dat onderzoek. Hoe je precies
inkleed is nog lastig en je zal daar een ruime meerderheid in de tweede kamer
voor moeten realiseren en in de eerste kamer.

Ik vind jouw periode nogal lang, als het goed is waneer we de MP kunnen kiezen
moet dat op basis van een programma zijn en ik gun dan niet iemand nog drie
maanden de tijd. Dus jouw voorstel vind ik een traag voorstel. De coalities
moeten verdwijnen en er moet echt een duaal stelsel komen. Je ziet hoe moeizaam
deze dingen gaan in gemeenten, omdat vele partijen het pluche niet willen
loslaten.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/