gestaalde kaders?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Mon May 5 08:55:41 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> [...]
>
> Tromgeroffel.....
>
> 1 De gekozen minister president.
>
> 2 Een verantwoordelijker economisch beleid.... minder en andere
> bezuinigingen dan voorliggend. Vraag me niet precies hoe, dat weet Bert
> vast wel.... Geen cijferfetisjisme dus.
>
> 3 Ik zou zeggen....Bureaucratie en regelzucht verminderen... maar dat is
> een punt dat de andere twee ook wel op tafel leggen...dus
> onderhandelingstechnisch zou ik iets anders kiezen...
> legalisering softdrugs, hoeft er ook minder in cellen/blauw etc
> geinvesteerd te worden waardoor we meer socialere dingen kunnen

Je zwalkt nog al, ik heb totaal een ander pakket gehoord van je. Dit is niet
sterk voor een onderhandelingspositie.

>  >En? Wijken die dan af van degenen die de heren Dittrich, De Graaf en
>
> Ik heb geen idee. Maar ik ga er vanuit dat ze in ieder geval dat
> onderzoekje onder leiding van balkenende naar de gekozen minister President
> erin
> hebben weten te krijgen. ik neem niet aan dat de VVD of het CDA dat als
> speerpunt had :-) Bovendien hoorde ik dat in een krant stond , helaas van
> een anoniem cda-kamerlid, dat dat alleen maar een onderzoek betreft en dat
> deze er natuurlijk niet komt.

Bert Bakker heeft de brief van de informateurs naar deze discussielijst
gezonden, heb je daar geen notitie van genomen.

> [...]
> meepraten van de CU en SGP zij het punt krijgen dat de bijzondere
> ambtenaren (BABS) weer mogen discrimeneren bij het sluiten van
> (homo)huwelijken.... Het niet sluiten dus.....
>
> Klopt dit? Bert weet hier vast meer van. Of is dit ook niet waar?
> Ik vind het wel raar dat partijen beloond worden om als concurrent voor ons
> te hebben gefigureerd....
> Of is dat normaal? En kunnen wij niet wat meer puntjes binnenslepen dan als
> dank voor de PvdA,die ook 3 maand constructief heeft meegewerkt hahahah Al
> zijn daar de meningen over verdeeld begrijp ik :-)

Het klopt niet helemaal Bijzondere ambtenaren mogen wiegeren, maar er moet wel
voor gezorgd dat in die gemeente dat uitgevoerd moet worden.

 http://www.wanadoo.nl/