Poststemming: yes !

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun May 4 20:33:04 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach jakkes Kees,

  Vaalt er weer een door de mand. Omdat het niet goed uitkomt, even een
stuk bestuurlijke vernieuwing opzij zetten die binnen de partij zo kan
worden uitgevoerd. Ban je bang dat de meerderheid der leden meent dat D66
beter niet met de VVD en CDA kan regeren?

En dat terwijl ik slechts een gematigd voorstel doe: eerst een
poststemming, daarna een congres dat gemotiveerd kan afwijken van het
resultaat van het partijreferendum.

Zijn we bangerikken?

HV te U.