PvdA (was: Poststemming)

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Fri May 2 15:41:04 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bart,

Hoe Bos gisteren reageerde en wel wist hoe het moest en kramachtig probeert
zijn progressief karakter te houden. Ik geloof steeds meer dat de PVDA ook niet
wou en probeerde goed te praten. Wouden ze zelf niet 15 miljoen bezuinigen,
maar pakte het verkeerd uit. Alles moet uiteindelijk ook doorberekend worden.
Welke milieumaatregelen wou PVDA nemen. Geen een en wij willen toch nu een
minister van milieu. Is het niet conservatief om de gezondheidszorgstelsel niet
aan te pakken. In 2013 hebben we ook in de randstad een enorme vergrijzing, wou
men de pensioenorganisaties zo houden, waar vele PVDA'ers in de top zitten en
dat de werknemers en de pensioengerechtigden helemaal geen zeggenschap hebben,
wou men de WAO zo laten, dat de miljoenste WAO'er volgende week begroet mag
worden. Wil men de ID banen alloeen behouden en deze mensen geen verdere
perspectieven geven.
Volgens mij is de partij van de arbeid zo aartsconservatief. Dat blijkt ook wel
in Rotterdam, geen differentiatie van woningbouw. Onderwijs mag niet veranderd
worden. Heeft minister Ritzen niet de universiteiten tot lagere scholen
gemaakt.

Het CDA is ook niet alles, maar deze partij kan nu echt fijngeknepen worden
tussen D66 en VVD. Maar ik ben de regentenpartij PVDA op het ogenblik meer dan
zat. Bos is niet anders dan de rest van zijn partij.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/