PvdA (was: Poststemming)

Mark Koek mark at KOEK.NET
Fri May 2 15:39:23 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink schreef:

> Nou Fritz, je leeft je wel uit met je PvdA-antipathie.

Lekker toch? Ik mag dat wel. Liever dood dan rood, enzo. ;-)

Serieus, ik denk wel dat de fractie de komende tijd niet moet aarzelen
om keihard terug te slaan naar Bos. Hij heeft gisteren laten zien dat
hij er niet voor terugdeinst om de feiten flink te verdraaien.

Nou weet ik dat toevallig omdat ik lid ben van D66 en omdat ik de moeite
heb genomen om het document waar hij gisteren mee zwaaide (het verslag
van de informateurs) te lezen.

Maar de meeste mensen weten dat helemaal niet. Dus ik vind dat de partij
er de komende tijd echt bovenop moet zitten om dergelijke 'leugens' (go
Maxime) onmiddelijk en hard te weerspreken. Anders gaat in pers &
publieke opinie het beeld leven dat het klopt wat er geroepen wordt, en
dat we daar niks op te zeggen hebben.

Mark