VS gevaarlijk?

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Jun 16 13:09:04 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeer grote kniperdeknip...

Lenny eronder,

> [...]
>kortom
>alle beperkingen die de mens eigen zijn. Daarom moeten we zo veel als
>mogelijk een rem zetten op het vrij baan geven aan de zwarte zijde van onze
>"menselijke" mogelijkheden. In mijn ogen is dit het belangrijkste doel van
>radicale democratie.
>
>Anderen vinden juist hun bevrediging in de bevestiging van macht. Er zijn
>heel veel mensen die hun plezier alleen maar kunnen vinden in onderdrukken,
>misbruiken, bestelen, vernietigen etc. SM is niet alleen een seksuele

Als de door jou bovenaangehaalde type machthebbers ambtelijke gezagsdragers
zijn is dat kwalijker dan indien deze machthebbers verkozen zouden zijn. Die
verkozen machthebbers kan je namelijk met permanent verlof sturen...
Enne... ergens heeft lenny de indruk dat er vele ambtelijke gezagsdragers
een tikje van die z.g. selfrealisation door machtsmis- of gebruik krijgen.
Als voor beeld dient de aanmatigende/superieure toon die de 2 dames in
"wielklem TV" aanheffen tegen een "crimineel" die even te lang heeft
geparkeerd..... Lenny's haren staan overeind als hij deze 2 "dames" bezig
ziet op TV.. In het programma van Peter Storms wordt ook zo nu en dan de
underbelly van het systeem blootgelegd...Waar de onwilling de macht
misbruiken..
yowsa

>(D66 at nic.surfnet.nl).
>tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66
>alleen: SIGNOFF D66
>Het on-line archief is te vinden op:

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.