UPC: Geld terug

Tue Jul 29 11:42:10 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, van de week:
>Nota's voor april (dubbel), mei, juni, juli en nu lag er weer 1 in de
>bus (zal wel weer augustus zijn). Elke keer claimt UPC een hoger bedrag,

 Toen ik de nota openmaakte betrof het een restitutie (!) van alles wat men
 geclaimd had vanaf 4 juni j.l.

 Blijft over: pagweg 150 Euro. Voor april (dat ik betaald had waarna ik
 werd afgesneden) en mei. Voor telefoon + kabel (dat moet iets in de orde
 van 60 Euro zijn; maar eigenlijk dus 30 Euro) waarvan men mij heeft afge-
 sneden.

 Het wordt dus almaar idioter.