[Re: [Re: [RE: upc] ]/jsf]

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Tue Jul 29 09:53:26 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, maar de transparantie levert nu op dat Brinkhorst en de fractie het niet
eens zijn. Zeer transparant. En we zullen ons werk wel doen: het debat voeren.
En het waarschijnlijk verliezen op de jsf - gelet op de kamermeerderheid.
Overigens was het hoofddoel van de discussie van twee weken terug het
veiligstellen van de onderwijsinvesteringen, de JSF werd daar als het ware bij
opgeteld.
Maar kamervragen doen daar weinig aan toe of af, Henk, op dit moment.

Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> wrote:

Bert,

Bitterheid tonen hoofddoel? Welnee, duidelijkheid naar de kiezer.
T-r-a-n-s-p-a-r-a-n-t-i-e, je weet wel...

Henk Vreekamp, Utrecht.
-------------------------------------

At 10:03 28-7-03 +0200, you wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Henk, je overschat volgens mij de betekenis van een kamervraag. Er is een
>verschil tussen het standpunt van de fractie en dat van de regering, zeker.
Er
> [...]
>mag ruimte zijn" voor een afwijkend standpunt tussen regering en fractie
>als het gaat om het JSF-contract.
>
>Nou weet ik net als jij vantevoren globaal hoe de (huidige) regering denkt
>over het gedrag van die UPC, en toch stel je bittere vragen over dit
>bedrijf en deze, vergeleken met de JSF-kwestie veel kleinere zaak die niet
>is geregeld in een regeringsakkoord. Bestaat hier ineens geen "ruimte" meer?
>
>Kom op, Bert, nou niet draaien, gewoon een bittere kamervraag stellen over
>die JSF-kloof tussen fractie en regering! Je geloofwaardigheid staat op het

Je