upc

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Jul 28 15:18:20 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>geworden
>niet,
>
>Ik ben geen UPC-gebruiker maar een tevreden Essent-klant. Maar ik meende
>dat
>UPC voornamelijk in de problemen was gekomen door het wild uitbreiden in
>alerlei landen. Daar is heel veel geld in gaan zitten, me dunkt meer dan in
>een gedeelte van Nederland. Of is het zo dat alleen de gemeenten in het
>westen exorbtante prijzen hebben gevraagd? Net toevallig alle gemeenten die
>onder UPC-gebied vielen. En hebben de gebieden die er net niet onder vielen
> [...]

Dat enorme investeren is zeker niet van het in Nederland "verdiende" geld :(
Het een sluit het ander niet uit.. Als je Fl. 1.500 per abonnee moet betalen
en het maandelijkse abonnee geld is pakweg Fl. 19,-, dan zonder
renteberekening neemt het ongeveer 7 jaar om die kosten terug te halen. Dat
is zonder rente en dan we geen enkele geldkostende service hoeven te
leveren.
(In mijn gemeente vroegen ze maar 1200)....
Slechter kan dus bijna niet, het buitenland kan daar niets aan
veranderen....

STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*