[Re: upc] (reactie op Reinder Rustema)

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Jul 28 15:27:35 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Even een kleine correctie van lenny...

knipknipknip

>Kortom: mijn zorg betreft NIET Canal plus - dat is een abonnee-tv aanbieder
>die momenteel geen winst maakt en als UPC het wil proberen, waarom niet (al
>denk ik dat het grootste probleem voor Canal plus niet het gebrek aan
>belangstelling is, maar de enorme piraterij: één op de twee kijkers kijkt
>illegaal). De zorg betreft vooral Canal Digital, de aanbieder van
>satellietpakketten. Minder aanbod, grotere machtspositie, consument de
>dupe.
>En ook de aanbieders van tv-zenders trouwens, voor wie de keus (en dus de
> [...]
knipknipknip

Half de Canal+ kijkers keken illegaal tot ongeveer 2 maanden terug. Toen is
Canal+ overgeschakeld naar een ander soort codering (pop. SECA2). Plots
kijkt "niemand" meer illegaal, dus is UPC geinteresseerd in eventuele
overname!!
MVG
Lenny

Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail