Er is ook leuk nieuws

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Thu Jan 30 17:59:53 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Jasper Diekema" <jasper.diekema at wanadoo.nl> schreef:

> Wij komen opeens ook veel in het nieuws.. zie de linkjes en print het uit...
> (voor de mensen die geen HP/deTijd lezen)
>
> http://www.zo-maar.nl/hpdetijd1.jpg
> http://www.zo-maar.nl/hpdetijd2.jpg

Voor degenen die het nog niet weten, Canada is 270 keer groter dan Nederland (land, niet water) en heeft 2 keer zoveel mensen :).
Voor de eerstvolgende jaren worden hier _elk_ jaar meer dan 50.000 meer mensen werkloos dan er aan de slag gaan, waaronder veel
automatiseerders volgens een recente conjunctuurtest van het CBS.

Groet,

Cees