FW: Geen Nederlandse raketten naar Israel

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Thu Jan 30 18:39:31 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Karst,

Ik hoop niet dat er in die regio oorlog komt, dan beginnen we weer bij het
begin en komt mijn geboortelandje ook weer in het gevaar..
Maar goed even serieus, ik denk dat Noord Korea een uitgekiend maar
gevaarlijk spel speelt. Zij hebben problemen en zien dat de VS in een ander
conflict zit. Op die manier proberen ze de VS in een onmogelijke positie te
zetten waardoor de VS moet kiezen.

(Je zou nog van een complottheorie kunnen spreken: IRAK en NKorea hebben het
samen bekonkeld. Maar dit is een beetje ziekelijk geloof ik)

Over de uitspraken van Blair gesproken: laten we het niet hopen, oorlog is
niet echt fijn..

Hee een tip: misschien moet je maar even Twee Vandaag kijken via internet.
(http://www.tweevandaag.nl

groeten,
Jasper