link D66-site

Andre van Wanrooij - D66 a.v.wanrooij at D66.NL
Thu Jan 30 04:45:45 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Andre van Wanrooij schreef:

Ik bedoel
>geen inhoudelijke moderatie over standpunten, maar wel een ingrijpen
>wanneer standpunten over personen gaan die elke fatsoensnorm
>overschrijden.

Erik van den Muijzenberg schreef:
U meetert, net als andere leden op deze lijst, met twee maten.

U heeft er blijkbaar geen moeite mee dat ik ten onrechte van
fysiek stalken wordt beschuldigd en voor incestslachtofferposeur
word uitgemaakt. Maar als ik Hein van Meeteren een moreel defecte
clown noem omdat hij dergelijke onbewezen beschuldigingen niet
wenst terug te nemen, *dan* grijpt u plotseling wel in.

AvW:
Het op de man spelen van zaken vind ik afkeurenswaardig. Dus ook als HvM
dat doet. Als iemand U voor poseur, etc. uitmaakt, dan hoort dat ook
niet op deze lijst thuis.

EvdM:
U bent op het genante af partijdig. Of gewoon dom.
Of een fatale combinatie van beiden.

AvW:
Zeker niet partijdig, kan je aan HvM vragen. Dom, misschien wel. Maar
ja, de partij heeft ook doeners nodig ipv enkel denkers....

Erik vdMb

P.S. Mag ik ook u verzoeken eens te leren quoten?

AvW:
Gezien mijn stupiditeit is dat een vreemde vraag. U gaat er van uit dat
ik toch nog iets zou kunnen leren. Dank daarvoor. Heb in deze bijdrage
een poging gedaan, hopelijk goed. Anders vraag ik U mij te vergeven.

Met vriendelijke groet,
Andre van Wanrooij