link D66-site

Andre van Wanrooij - D66 a.v.wanrooij at D66.NL
Thu Jan 30 04:46:03 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ellen Vunderink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Alle lijsters, sympathisant van Erik of niet, ergeren zich aan de
steeds
> oplaaiende vete.

Henk Elegeert schreef:

Ellen probeer a.u.b. voor jezelf te spreken.
Ik kan werkelijk niets met een dergelijke veralgemenisering.

> Ik heb ook regelmatig het gevoel dat ik bij velen
> plaatsvervangende schaamte proef.

HE:
Ellen prima zo'n gevoel, maar geen veralgemenisering a.u.b..
Anders zijn we veel te snel klaar met het debat hier. ;)

> En dan is er iemand die daar op zijn
> manier actie op onderneemt, en dan billijken jullie dat weer als
moment
> voor Erik om nog een keer al zijn over Hein op de lijst te gooien.
Hoera!

HE:
Er is iemand die het heft in eigen hand neemt met zijn actie !!!
De eigen bevindingen veralgemeniseerd en daar vervolgens zijn eigen
mandaat aan tracht te ontlenen. Bah..

AvW:
In mijn bevindingen toentertijd was niets veralgemeniseerd, ook heb ik
daar geen mandaat aam ontleend. Ik heb enkel het LB geïnformeerd over
het feit dat een Kamerkandidaat op deze lijst onevenredig werd
beschadigd, en dat ik dat niet gepast vond tijdens interne verkiezingen.
NIET ik heb de link weggehaald, ik ben daar technisch ook niet toe in
staat! Dat heeft iemand binnen de partijorganisatie gedaan en besloten.

Met vriendelijke groet,
Andre van Wanrooij