link D66-site

Andre van Wanrooij - D66 a.v.wanrooij at D66.NL
Thu Jan 30 03:39:12 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Andre van Wanrooij schreef:

> Nee, het betrof hier een aanval op de man af,
> over zaken die niets te maken hebben over het
> functioneren van de persoon in kwestie in het
> hier en nu.
[...]
> Ik vond een link met de landelijke site daarom niet gepast, omdat het
> een van de kandidaten zou kunnen benadelen in de interne verkiezingen.

Herman schreef:

Zoals ik de betrokken kandidaat ken is hij anders mondig genoeg om zelf
zo nodig de achterkamertjes op te zoeken. Jouw eigenmachtig, voorbarig,
ongepast en (shock horror) ondemocratisch gebetuttel was bij SP of
ChristenUnie beter op zijn plaats geweest dan bij D66.

AvW:
Als de reacties zoals ze op dit forum verschijnen representatief zijn
voor D66, dan wordt het inderdaad tijd voor me om na 12 jaar
lidmaatschap en 6 jaar bestuursfuncties deze partij vaarwel te zeggen.
Wat een achterbaks gedoe...

> Verder kan ik je zeggen dat ik de lijst nu pas informeer over mijn
> handelwijze omdat een eerdere melding het risico met zich mee zou
> brengen dat er nog meer nadruk op de haatcampagne tegen de bedoelde
> kandidaat zou kunnen genereren, dat wilde ik voorkomen.

Goh, wat tactvol...

AvW:
Ik hoop dat het cynisme je oplucht.
"Een splinter bij een ander ziet men eerder dan de balk in het eigen
oog"

Herman Beun               http://users.skynet.be/herman.beun/
Herman.Beun at yucom.be                      Brussel, Vlaanderen
European Parliament, ELDR (NL-D66), http://www.vanderlaan.net
*representative democracy is a contradiction in 4 year terms*