link D66-site

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Jan 29 02:44:50 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Andre van Wanrooij - D66 wrote:

> Henk van Lingen wrote:
>
>   Ammehoela. Deze lijst is partij, noch partijorgaan, noch fractie en de
>   partij heeft geen zeggenschap over wat hier wel en niet gepost
>   wordt.
>
> Hier ben ik het volledig mee eens!

Da's mooi.

> Maar deze stelling houdt tevens in
> dat de partij wel kan besluiten om vanwege de inhoudelijke bijdragen op
> deze lijst zij de link met de partijsite kan en mag verbreken.

Ik kan concluderen dat zulks op voorspraak is gebeurd en niet op basis
van een wel overwogen afwegen van belangen door het LB.

Bovendien had de lijst zelf vooraf op de hoogte kunnen worden gesteld
van het voornemen en/of had men met argumenten kunnen komen in de
richting van deze lijst.

Het debat daarover minstens kunnen aangaan, bijvoorbeeld.

> In mijn
> bijdrage heb ik een reden voor verbreking gegeven. Ik vond en vind dat
> het LB dan ook correct heeft gehandeld.

Ik niet, zie eerder.
Ik vindt het zelfs ongehoord om op een dergelijke wijze tot een besluit
over te gaan.

>   Zorg je er ook weer voor dat de link, nu de verkiezingen zijn geweest,
>   weer terugkeert?
>
> Vooralsnog zal ik het LB niet om een link verzoeken. Ik kan me niet
> voorstellen dat het LB geconfronteerd wil worden met een mogelijk
> bericht in de media dat een discussielijst over D66,

Wat nu, angst voor de media?

Kortom: deze lijst deugd niet, maar je bent wel deelnemer op deze
lijst!!!!
Hoe moet ik een en ander rijmen?

> waar berichten
> worden gepost waarin men zijn “vreugde” uit over de dood van Fortuin
> gelinked is aan de D66-site.

En de media is daarvan niet op de hoogte?

Maar, waar heb je het over?
Welk bericht getuigt daarvan?

Toch niet weer zo'n persoonlijke interpretatie algemeen geldend
verklaart, wel?

Henk Elegeert