Te hoge prijs CD's

Tue Jan 28 15:46:50 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 15:14 28-01-2003, fert 6565 wrote:

>Ik blijf maar niet snappen dat iedereen stelen in dit segment terecht vindt.

Ik snap dat ook niet. Nog steeds niet overigens.

Zie ook:
http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0007&L=d66&P=R46864
http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0007&L=d66&P=R48696
http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0007&L=d66&P=R54414

(Die bijdragen werpen wellicht ook enig licht op de
recente heftige reacties van Peter Bos. Bos was degene
die het D66-logo had gekaapt.)

Ik krijg ook de indruk dat Mark een beetje vergeet dat
componisten, auteurs en uitvoerenden benadeeld worden,
Niet alleen bedrijven. Waarbij ik me haast erbij te
zeggen dat het niet respecteren van de belangen van
bedrijven hier evenzeer uit den boze is.

Als de CD-prijs te hoog is dan moet daar iets aan gedaan
worden, maar een rechtvaardiging voor het ontduiken van
auteursrechten vormt dit niet.

Erik vdMb