Te hoge prijs CD's

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Tue Jan 28 15:14:05 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik nodig je uit om er wel in detail op in te gaan, je zegt nu in feite niets

"dat het acceptabel is om rechten van mensen in te perken om bepaalde
businessmodellen in stand te kunnen houden."

Deze uitspraak mist iedere grond in ieder geval

"Wetgeving is er voor het algemeen belang, niet voor de
belangen van een bepaalde sector van de vermaaks-industrie"

Weer een niet inhoudelijke danwel éénzijdige benadering, het gaat niet om
belangen , het gaat om het uitvoeren van wetten
die er allang al zijn ondere andere auteurswet 1912, in de nieuwe media,
daar heeft iedereen belang bij.
Ik blijf maar niet snappen dat iedereen stelen in dit segment terecht vindt.

mvg, l c de wit